Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
11 вересня 2019, середа
Поширити у Facebook

Художній керівник і директор Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва Петро Качанов розповів у ефірі Радіо Культура розповів про ребрендинг, ремонт, а також про новинки майбутнього сезону оновленого театру Kyiv Opera Theatre.

Програма:
Ліра

Ведучі:
Наталія Попудрібко Наталка Писанка


Назва Kyiv Opera Theatrе (Київська опера) прийшла як продовження реформ Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва. Цей театр розташований на Контрактовій площі Києва. Спочатку він розробив новий логотип, також оновили інтер'єр і попрацювали над сценічним ростом.

"Ми зробили це (перейменування - ред.) тому що театр, якому вже досить багато років, на мою думку, має незаслужене позиціонування. Тому що в цьому театрі є повноцінні оперна трупа, оркестр, повноцінна балетна трупа, хор. І чомусь до цього моменту він називався "музичний театр" або його ще називали "дитячий театр". Чомусь ніхто його не називав Київський театр опери і балету, а він насправді таким є", - говорить Петро Качанов.

Офіційну і таку довгу назву театр не змінює. "Київський муніципальний академічний театр опери балетудля дітей і юнацтва" - у цій назві, за словами Петра Качанова, є все, що тільки може бути, але немає основного - немає такого позиціонування, щоб всі могли зрозуміти, куди вони приходять. Натомість назву "Київська опера" вирішили обрати з огляду на те, що вона коротка, влучна і, що найголовніше - вона абсолютно чітко і правдиво відповідає тому, в який театр люди прийдуть.

"Я нещодавно прочитав у блогах і навіть у публікації журналу, що в театр нецікаво ходити, тому що там погані туалети. Це правда, але з нинішнього сезону в нашому театрі будуть шикарні туалети. Але я не запрошую всіх на туалет, це жарт", - іронізує Петро Качанов.

Він розповідає, що в театрі відбулись ремонтні роботи, крім нових вбиралень, у залі встановлено нові крісла, зал оновлено, а на вечірніх виставах буде працювати буфет.

"Але що б ми не робили з туалетами, буфетами і всім іншим, якщо у нас на сцені не буде нічого цікавого, то це не допоможе", - вважає керівник театру і запевняє, що "глядацький комфорт" почали реформувати зі сцени.

Ребрендинг особливих коштів не потребував, театр справився з ним власними зусиллями, водночас ремонт вдалося реалізувати завдяки допомозі КМДА.

Такого бюджету цей театр ніколи не отримував - майже 5 млн гривень, яких вистачило і на ремонт, і на встановлення нових систем звуку та освітлення.

Сезон у Київській опері відкривається 19 вересня виставою "Весілля Фігаро".

За словами Петра Качанова, в постановці Київської опери ця вистава виглядає надзвичайно сучасно, і її, попри всю популярність, важко буде впізнати. "Весілля Фігаро" - це еротичний трилер. Обіцяють у театрі також більше вистав з українською мовою виконання.


Концертна організація: Київський муніципальний академічний театр опери та балету для дітей і юнацтва
Джерело: UA:Українське радіо



Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
101221_022.jpg