Академічна музика – гравець на світовому музичному ринку, — Золтан Алмаші | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Академічна музика – гравець на світовому музичному ринку, — Золтан Алмаші
Алмаші Золтан Гаврилович
Академічна музика – гравець на світовому музичному ринку, — Золтан Алмаші
17 січня 2016, неділя

Про реалії української академічної музики, її конкурентність на музичному ринку і світові тенденції говорить Золтан Алмаші, композитор, віолончеліст й організатор фестивалю «Гольфстрім»

Василь Шандро: Наскільки новорічно-різдвяна тематика є популярна в сучасній академічній музиці?

Золтан Алмаші: Ця тема є популярною настільки, наскільки є актуальною тема різдвяного свята для людей. Це не може не виражатися в музиці. Наш «гольфстрімівський» проект у 2015 так і називався — «Різдвяні струнні дуети». До нього входили мої колядки для скрипки та віолончелі. Ми грали і класичну, і сучасну музику.

Взагалі таке поєднання є головною темою «Гольфстріму». Я, до прикладу, вважаю, що музика одна — не ділю її на сучасну та класичну. Ділю, радше, на хорошу і погану, і от хороша музика — актуальна завжди.

Іноді мене питають про віолончель: що це за балалайка? Подібні запитання свідчать про низький рівень культури у суспільстві. Хоча останнім часом спостерігається зацікавлення академічною музикою.

Василь Шандро: Для кого ви граєте: хто ваші слухачі?

Золтан Алмаші: Почнемо з того, що в Києві багато культурних людей, які ходять на концерти серйозної музики. Тобто, публіка для такої музики дійсно існує і вона складається не тільки з представників мистецького кола. Більше того, аудиторія поціновувачів академічної музики постійно зростає.

Василь Шандро: Що таке сучасна академічна музика в контексті світового ринку?

Золтан Алмаші: У світі так і є, що кращі оркестри — повноцінні гравці на ринку.

Василь Шандро: Проанонсуймо концерти. Де і коли їх можна побачити і почути?

Золтан Алмаші: Концерти відбуватимуться у концертній залі Національної спілки композиторів України, що на вул. Пушкінській, 32.

22 січня відбудеться концерт «Грані українського неоромантизму» за участі національного ансамблю «Київська камерата».


Виконавці: Золтан Алмаші
Конкурс (фестиваль): Фестиваль сучасної музики "Гольфстрім"
Джерело: Громадське радіо



Додати: Share on Facebook






Інші:

У США плануються заходи на честь 100-річчя першого виконання "Щедрика" у країні
«На шпальтах “Дня” бачу обличчя країни у всьому її розмаїтті сьогодення»
В органному залі Рівного — музей і галерея. А вітражі — на логотип
ОПЕРІ ПОТРІБНІ МЕЦЕНАТИ
Як Україна вшановує ім’я композитора Мирослава Скорика
Рік без Мирослава Скорика
KharkivMusicFest: организаторы рассказали, как готовили фестиваль в разгар пандемии
В Андріївській церкві відбулася світова прем'єра віднайдених симфоній композитора Березовського
Що потрібно аби з'явився один з найкращих концертних залів Європи?
Cергій МАГЕРА: "Співак постійно вчиться"
Оксана Линів: "Диригент мусить вміти переконувати з першої хвилини"
У Міжнародний день музики тернопільські музиканти - про музику і життя
"Люди не можуть довго бути без мистецтва, як і артисти - без глядача"
Музичний продюсер Олександр Пірієв: Шоу-бізнес не може стати взірцем ідентичності держави
Наталія Петій-Потапчук: про життя Закарпатського народного хору та про те, чому його місія здійсненна
Екатерина Кухар и Александр Стоянов: Мы не можем прожить друг без друга
Мирослав Скорик: Уночі до нас прийшли: "На збори вам дві години". У вагон для худоби посадили і до Сибіру вивезли
Національна оперета України святкує 85-річний ювілей
"Я завжди досягала мети, яку ставила перед собою"
Скрипаль Роман Кім: "Сучасному музиканту не можна бути надто у "формах" та боятися зіграти неправильні ноти"
Кшиштоф ПЕНДЕРЕЦЬКИЙ: "Музика повинна бути живою..."
Володимир СИВОХІП: "Генетичний код нації не заженеш у смартфон"
АНАТОЛИЙ СОЛОВЬЯНЕНКО: ЗРИТЕЛЬ УЖЕ НЕ ВОСПРИНИМАЕТ ГЕРОЯ-ЛЮБОВНИКА, КОТОРЫЙ ВЕСИТ 100 КГ
Харьковское "Лебединое озеро" ошеломило бельгийскую публику
25 жовтня в усьому світі вперше відзначався Міжнародний день опери
Вікторія Московенко про проблему оренди Будинку актора, реставрацію, унікальний акустичний зал та різноманіття заходів
Володимир Шейко про ювілей Симфонічного оркестру Українського радіо: хочеться, щоб з концерту люди пішли просвітленими
"Ми просто були ілюстраторами цього матеріалу": розпорядник хору Верьовки про виступ з "95 кварталом"
На написання "Як тебе не любити, Києве мій!" батькові дали добу - Тамара Шамо
Співачка Тетяна Асадчева втекла із суду до консерваторії. І вже 10 років "іде з піснею до людей"
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Координаторка Офісу з розробки гуманітарної політики Галина Григоренко: музична сфера - закрита, відкривати її є нашим завданням
Диригент Ярослав Шемет: "На першій репетиції треба поводитися як на першому побаченні"
Василь ВОВКУН: "Дайте нам відчуття опери нового століття"
«Доки буду викладати у Канаді, мої студенти знатимуть, де Україна»
Головний диригент оркестру Українського радіо Володимир Шейко: музика і нація - це сто відсотків об'єднані речі
Валерія БАЛАХОВСЬКА: "Орган - частина мого життя"
Чем классическая музыка обязана женщинам? Объясняет музыковед Фиона Мэддокс
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
Оксана Линів: "У рамках фестивалю LvivMozArt можна буде почути твори трьох Моцартів"
      © 2008-2022 Music-review Ukraine