Алія Акбергенова у Львові | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Алія Акбергенова у Львові
Алія Акбергенова у Львові
17 грудня 2019, вівторок
Поширити у Facebook

В передноворічний період пора набиратися святкового настрою, і чудовою нагодою для цього є концерти класичної музики. 14 грудня у Львівському органному залі виступила молода, але вже визнана за кордоном українська піаністка Алія Акбергенова, яка із Австрії привезла з собою віденський святковий настрій.



Цього вечора ми усі поринули у подорож австрійською музичною культурою крізь часи, адже програма концерту сфокусована саме на австрійській тематиці. Від сонцесяйного Моцарта до яскравого Равеля. Від сонат Бетховена до мазурок Скрябіна. Від творінь могутніх класиків до цікавих експериментів сучасних митців. Це було незабутньо!

Розпочався вечір одним із пізніх творів найвідомішого австрійського композитора - Рондо В.А, Моцарта, блискучий твір, що одразу налаштував авдиторію на святковий настрій. Наступною прозвучала динамічна Соната No17 ре-мінор Л. Бетховена, ще одного відомого віденського класика. У трьох частинах циклу піаністка розкрила усі грані складної музичної драматургії. Далі звучала музика Ф. Шуберта, а саме пісні у фортепіанній транскрипції Ф. Ліста. Ніжні мелодії створили романтичну атмосферу. Особливе місце в концерті зайняли 2 п'єси із циклу відомого сучасного австрійського композитора Б. Фуррера. Швейцарець за походженням, громадянин Австрії, професор композиції в університеті Граца написав свіжу та незвичайну музику. Також у концерті звучав парафраз на тему з оперети "Летюча миша" Йоганнеса Штрауса, легкий, жвавий та веселий твір. І завершував концерт вальс Равеля, також присвячений віденській тематиці, адже середньою частинкою твору є віденський вальс. Алія залюбки виконала також мініатюри Олександра Скрябіна, одного із своїх улюблених композиторів. Ці мазурки та прелюдії танцювального характеру прекрасно доповнювали загальний дух програми.

Концерт можна поділити на дві стилістично різні частини - перша половина представлена серйозними творами, а в другій половині виконавиця подарувала публіці більш грайливі і танцювальні композиції. І це не випадково, адже у Відні зараз розпочався почався сезон вишуканих балів. І саме вальс надзвичайно влучно передає зимовий дух Австрії.

Піаністка зачарувала публіку своїм чудовим виконанням. Вона передає усі тонкощі звучання інструмента, майстерно відтіняє динамічні градації від чарівного "піано" до яскравого "форте". Темброве різноманіття та неймовірна гра фарбами безперечно доводить, що перед нами професіонал.

Відвідувачі органного залу були в захваті від гри Алії Акбергенової, і своїми гучними оплесками закликали піаністку виконати твір "на біс", на що виконавиця радо відреагувала, виконавши ще один чуттєвий твір.

Після концерту слухачі щедро ділились своїми враженнями, зокрема відзначали майстерність виконавиці.

"Ми ніби літали на небеса, настрій прекрасний, інтерпретація незвичайна. Враження такі чудові, що неможливо передати словами відчуття"

Варто відзначити неймовірний емоційний контакт, який відбувся між артисткою та слухачами. "Я наче переживала кожну ноту разом із піаністкою. Це було дуже гарно", - ділиться гостя органного залу.

Сама Алія Акбергенова відчула цей чарівний зв'язок і розповіла про свої відчуття після концерту "Дуже сподобалась атмосфера сьогоднішнього вечора. Дуже привітна публіка, чуйна, відчувала кожен нюанс і дихала разом із виконавцем".


Концертна організація: Львівський будинок органної і камерної музики
Джерело: ГалIнфо



Інші:

«Вечір аргентинського танго»
Оперна усмішка
У Харкові, вперше від початку повномасштабної війни, публіка побачила балет «Собор Паризької Богоматері»
П'єр Оффре в Одесі
Віват, «Схід Опера»!
В Національній опереті України презентували нойз-драму «П’єса 22, або шлях Героя»
"Симфонія тривалістю в життя" триває
«Травіата»: дивує та зачаровує…
На концерті класичної музики у Калуші музиканти зібрали для ЗСУ понад 25 тисяч гривень
125 років натхнення, витонченості та мистецтва!
VIVERE MEMENTO!
"Оранта" виконала твори Дмитра Бортнянського з нагоди 200-ліття його упокоєння
Київські солісти з юнацьким завзяттям
Музичний шедевр пролунав у Харкові
Вистава, яка об’єднала митців Києва, Дніпра, Одеси та Харкова
Новий сезон в Одеській філармонії
Новий концертний сезон обласної філармонії розпочався українською класикою
Юлій Цезар і Со у бомбосховищі: про постановку опери Ґеорґа Фридриха Генделя на Зальцбурзькому фестивалі 2025
ТРИ СИМФОНІЇ ГАЙДНА У ФІЛАРМОНІЙНОМУ ЦЕНТРІ: МУЗИКА, ЩО ДАРУЄ СВІТЛО
Перса юної Джульєтти та Ромео-акробат: одеська Музкомедія поновила легендарну рок-оперу
“Слава Україні!” підхопили 250 тисяч глядачів: одеські музиканти ВМС підкорили фестиваль в Едінбурзі
У Чернівцях відродили оперу «Креонт», яка 250 років вважалася втраченою
Хто ми, ким були і ким ще можемо стати…
У Харкові вперше в Україні зазвучали п'ять органів одночасно: як це було
"Тут буде сад": як у театрі "Нафта" створили танцювальну виставу, для якої актори брали уроки із жестової мови
Прем’єра фільму «Сірник у копиці сіна» (Match in a Haystack)
У Києві презентували український аналог complete works – повний цикл камерних симфоній Євгена Станковича
Новий погляд на «Травіату»
"Тигролови" у Нью-Йорку: на Бродвеї пройшли драматичні читання українського мюзиклу
Враження про відкриття «Схід Опера Фест – 2025»
Органна зала у полоні мрій, марень й казкових образів
Повернення опери після 300 років забуття
Куточок Італії у… Харкові
Концерт-перформанс «Я люблю тебе» ( Je t’aime)
ПІДСУМКИ 27-Ї «МЕЛЬПОМЕНИ ТАВРІЇ»
Фантастичне Чарівнолісся
Івано-Франківська філармонія розпочала 86-й концертний сезон
Голос епохи у рок-опері: Київська опера відкрила новий сезон виставою «Патріот»
"Оксамитовий сезон" в Одеській опері: як завершився Х Міжнародний фестиваль мистецтв
«Харків Опера» офіційно відкрила свій 150-й театральний сезон
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
aliya.jpg